Image00042

U srijedu, 20. prosinca Marijini legionari izveli su tradicionalno, u gradskom parku ispred crkve sv. Lovre u Petrinji, prikaz Isusova rođenja. Glazbeno-scenski prikaz ove je godine nosio naziv „Noć vraćene pravice“.

Tekst je napisao vjeroučitelj Vlado Sučec, predsjednik Komicija Gospa Snježna Petrinja. „Pravica je vladala svijetom dok se Lucifer nije pobunio protiv te pravice, protiv pravednosti. Veliki teolozi kažu da su sveci najviše ljubili Božju pravednost, svojstvo Božje pravednosti. Onda je ta harmonija uništena grijehom kada je zmija, znači „pali anđeo“ došao Adamu i Evi, što ćemo ovdje također uprizoriti. A onda se pravica uspostavila dolaskom našega Spasitelja, Isusa Krista. U tom smislu smo htjeli naglasiti uspostavu pravde, jer svako dobro će, kako kaže glavna istina naše katoličke vjere, biti nagrađeno, a svako zlo koje nije pokajano, bit će kažnjeno“, rekao je Sučec koji osim teksta, potpisuje i režiju ovog glazbeno-scenskog prikaza.

Uloge Josipa i Marije i ove su godine tumačili Bruno Marjanović i Marija Kovač. „Lani sam imala tremu, jer je bio prvi put. Unatoč tome što je već drugi put što glumim, pa je malo lakše, uhodala sam se, ali svejedno je prisutna velika doza i odgovornosti i radosti. Jednostavno, jaslice su način na koji ja uistinu mogu doživjeti pravu bit Božića, pogotovo danas kad je sve puno reklama, marketinga, nebitnih stvari. Jaslice su stvarno nešto u čemu uživam glumiti i biti dio toga i nadam se da neću nikad odustati“, kazala je Marija Kovač.

Bruno Marjanović je bio u ulozi Isusa. Ovogodišnje žive jaslice ostat će mu u posebnom sjećanju, jer je ulogu malenog Isusa uprizorio njegov sin Mihael. „Naravno, što god treba, uvijek se rado odazovem. Mi već godinama ovdje održavamo predstave i za Uskrs i za Božić. Mijenjamo uloge često, ali uvijek, što god treba, u kojem god trenutku se tko nađe u kojoj ulozi, uvijek smo spremni to odglumiti za Petrinju“, kazao je Bruno dok je njegov Mihael mirno spavao u Marijinu naručju.

U glazbeno-scenskom prikazu sudjeluju i brojni drugi članovi „Marijine legije“ iz Petrinje te župljani koji su svake godine spremni pomoći te dolaze na probe i glume u prikazu.

Angažiraju se, ne samo oko uloga koje glume, nego i oko izrade kulisa, kostima, ozvučenja, rasvjete i svega ostalog što jedan ovakav opsežan projekt zahtijeva.

Gledatelji su nakon izvedbe bili puni dojmova: „Je, svidjelo mi se, kako mi se ne bi svidjelo. Svake godine to gledam i odlično mi je. Sviđa mi se kako oni to organiziraju. Pitam se kako uopće to sve stignu – složiti i svoj život i posao i sve ovo? Da, sviđa mi se. Zato i jesmo svake godine tu. Malo je neobično što nije 24. prosinca, nego sad, ali nadam se da će možda sljedeće godine biti 24. na Badnjak, jer to bi onda bila prava atmosfera“, rekao je jedan od gledatelja.

„Ja bih rekla da je bilo jako lijepo i da se baš krasno upriličio biblijski događaj. Jako mi se svidjelo i što su naglašena biblijska imena koja mi tu jako rijetko pročitamo i čujemo“, kazala je gledateljica koja je, kaže, nekad i sama sudjelovala u ovim glazbeno-scenskim prikazima.

Grad Petrinja podržao je organiziranje živih jaslica, a organizatorima je čestitala i gradonačelnica Magdalena Komes.

Žive jaslice se u organizaciji „Marijine legije“ izvode od 2011. godine i postale su prepoznatljiva manifestacija u sklopu adventskih događanja u Petrinji. Osim u Petrinji, njihove žive jaslice su do sada prikazane u Sisku, Viduševcu i Voloderu.

Izvor: Sisačka biskupija

Radio Marija

13:00 Čitamo knjigu - p. Mirko Nikolić: "Gabrić još govori - 33 godine poslije"
13:30 Obavijesti i najava programa
13:45 Glazba
14:00 Podravi, čestitke i preporuke

FREKVENCIJE

Zagreb: 96,4 MHz i 106,8 MHz

Virovitica: 88,3 MHz

Split: 97,2 MHz

Vinkovci - Vukovar: 91,6 MHz

Opatija - Rijeka: 88,8 MHz

Varaždin - Čakovec: 96,5 MHz

Satelit: EUTELSAT 16E, 11595 MHz

Za slušatelje u SAD-u 1.712.832.8487

Duhovni kutak

Molitva za život - svakoga dana u 14:55h

Svakoga dana u 14:55 h molimo molitvu za život. Pridružite nam se u zajedništvu molitve za blagoslov obitelji, sklad i plodnost supružnika i...

Opširnije...

Molitvene nakane

„Zahvaljujemo uvijek Bogu za sve vas i bez prestanka vas se sjećamo u svojim molitvama“ (1 Sol 1,2). Svakog dana uključujemo vaše nakane u molitvu krunice koju zajedno molimo svakim danom u 15:15. Svoje nakane i želje možete nam poslati ovdje.

Travanj 2024
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Logo

UDRUGA RADIO MARIJA

Kameniti stol 11

10000 Zagreb Croatia

Ured: +385 1 23 27 100

Program: +385 1 23 27 777; 099 502 00 52

Redakcija: +385 1 2327000

E-pošta: info@radiomarija.hr

Copyright © Radio Marija 1997-2023

Design and development

Radio Marija

Udruga Radio Marija neprofitna je, nevladina i nepolitička građanska udruga, osnovana u Hrvatskoj godine 1995. Prvi inicijativni odbor nastao je u krilu Pokreta krunice za obraćenje i mir, a uoči osnutka uspostavljena je i suradnja s Radio Marijom iz Italije. Ideja i prvo ostvarenje Radio Marije počinje 1983. u župi Erba na sjeveru Italije. Radio Marija se postupno širi i uskoro obuhvaća cijeli talijanski nacionalni prostor.

Nakon toga osnivaju se i uspostavljaju udruge i radijske postaje s imenom Radio Marija u četrdesetak zemalja, počevši od Europe, obiju Amerika, Afrike, pa sve do Filipina na drugome kraju azijskoga kontinenta. Sve su nacionalne udruge utemeljene autonomno u svojim zemljama, a međusobna se povezanost ostvaruje preko zajedničke krovne udruge pod imenom Svjetska obitelj Radio Marije (World family of Radio Maria). WFRM utemeljilo je sedam članica, među kojima je i hrvatska Udruga Radio Marija.