Svećenički marijanski pokret je maleno sjeme što ga je Gospa posadila u vrtu Crkve. Vrlo se brzo razvilo u veliko stablo, koje je raširilo svoje grane na sve strane svijeta.
To je Djelo ljubavi što ga je Bezgrješno Srce Marijino dalo da nastane danas u Crkvi kako bi pomoglo svoj svojoj djeci da prožive u pouzdanju i sinovskoj nadi bolne trenutke čišćenja.
U ovim vremenima teških opasnosti Majka Božja i Majka Crkve kreće se neprekidno i odlučno da bi pomogla osobito svećenicima koji su sinovi njezine naročite majčinske ljubavi. Naravno da su u ovom Djelu upotrijebljena oruđa; na poseban je način bio izabran Don Stefano Gobbi.
Zašto? Na jednoj strani knjige dano je ovo tumačenje: “Izabrala sam tebe jer si najmanje prikladno oruđe; tako nitko neće reći da je to tvoje djelo. Svećenički marijanski pokret mora biti samo moje Djelo. Po tvojoj nesposobnosti Ja ću očitovati svoju snagu; po tvojoj ništavnosti Ja ću pokazati svoju moć” (16. srpanj 1973.).
Svećenički marijanski pokret nije stoga neko udruženje, pa makar bilo i hvalevrijedno, s mnogim pravilima i upravljačima, koje promiče neki svećenik ili revna duša, nego je “jedan duh”, kao što je o njemu sretno dao naslutiti Sveti otac Ivan Pavao II. To je nešto što se ne da opipati, ali je ipak snažno i živo kao što su Božji darovi, a glavni mu je cilj živjeti posvetu Bezgrješnom Srcu Marijinu.
Povjeriti se Mariji za svećenike znači jače sebi posvijestiti vlastito posvećenje kojim su se posvetili Bogu na dan svetog Krštenja i svećeničkog Ređenja. Svećenički marijanski pokret postaje stvarnost ne po brojkama ni po zvučnim imenima, kao ni po efikasnosti organizacije, nego po mjeri koliko se sluša Gospa i koliko se potpomaže djelo Duha Svetoga na hvalu Presvetoga Trojstva.
Duh Pokreta
Duhu Pokreta pripada onaj tko se, bio upisan ili ne, posvećuje Bezgrješnom Srcu Marijinu te nastoji dosljedno živjeti i djelovati u poslušnosti i za dobro Crkve, pomažući također vjernicima da žive u pouzdanju u Gospu.
To je Pokret koji prima sve svećenike, biskupijske ili redovničke, bez razlikovanja u dobi i službi. U nj se upisuju kako vedri i žarko revni svećenici tako i oni koji su ojađeni negativnim iskustvima bilo osobnim bilo u apostolatu.
Gospino je Srce otvoreno svim sinovima; njezine ruke sabiru i međusobno ujedinjuju svećenike bez razvrstavanja (klasifikacije) i bez partikularizma. Izbor posebne ljubavi ne dolazi s Gospine strane jer se Ona obraća odlučno svima: “Što ti saopćavam, sine, ne pripada tebi, nego je za sve moje sinove svećenike, koje ja osobito ljubim” (29. kolovoz 1973.).
Biva izabran onaj koji spremno prihvaća majčinski poziv. Tko želi pristati uz Pokret i biti obaviješten o njegovoj aktivnosti, neka pošalje pismeno svoj pristup nacionalnom ili regionalnom centru ili, ako ovi još ne postoje, neka uputi svoj zahtjev u Italiju na adresu: Movimento Sacerdotale Mariano Via Mercalli 23 20122 MILANO
Pismeni pristup
Pismeni pristup ne bi ipak ničemu služio kad ne bi bilo nutarnjeg pristupa i, još više, kad ne bi bilo volje da se živi i da se druge navodi da žive posvetu Gospi. Dobro je zatim spomenuti da se Gospa, kad govori svojim predragim sinovima, ne obraća samo onima koji su upisani u Svećenički marijanski pokret, nego svim onim biskupima i svećenicima koji su joj se povjerili i koji nastoje živjeti kao oni koji su joj posvećeni.
Obaveza jedne posvemašnje posvete Bezgrješnom Srcu Marijinu daje svećenicima duboki osjećaj pouzdanja i vedrine. Vjera da nam je Gospa u konkretnim okolnostima uvijek blizu i sa željom da nam pomogne onako kako bi učinila bilo koja majka, pa i bolje, ta vjera stvara osjećaj sigurnosti i kod osobnih trpljenja i u današnjim neizvjesnostima koje proživljavamo.
Tako dolazimo do srži evanđeoske Poruke, tj. do vjere u Božju Providnost, koja nas navodi da sve okolnosti života primamo sa sinovskim povjerenjem malenih koji se posve predaju očinskoj Božjoj ljubavi.
Tako se prošlost povjerava beskrajnom milosrđu Srca Isusova; budućnost se očekuje kao dar Providnosti koji će nam doći po rukama Posrednice svih milosti; a sadašnost proživljavamo s radosnim zalaganjem poput djece koja se igraju ili rade pod Majčinom pažnjom.