Hrvatsko društvo glazbenih umjetnika i Župa sv. Antuna Padovanskog organiziraju Adventski festival „Sveti Duh – orgulje u našem kvartu“ koji će se održati od petka 16. do ponedjeljka 19. prosinca u 20:00 h u bazilici sv. Antuna Padovanskog na Svetom Duhu u Zagrebu.
Na sve koncerte ulaz je slobodan, a donacije na koncertu namijenjene su Pučkoj kuhinji na Svetom Duhu.
Adventski festival u Zagrebu osmišljen je kako bi se predstavilo umijeće naših glazbenika i sjaj novoga instrumenta u novoimenovanoj Bazilici sv. Antuna Padovanskog.
Orgulje kao najveći i najsloženiji instrument koji je čovjek izgradio oduvijek su fascinirale svojim raskošnim zvukom i obiljem izražajnih mogućnosti. Tajna njihova zvuka sastoji se od jednotonskih svirala koje zvuk proizvode pomoću zraka iz mijeha, a ozvučuje ih udarac o tipke klavijature. Jedan registar sadrži niz svirala iste boje i jačine, a broj svirala jednog registra jednak je broju tipaka na manualu.
Neizmjerno bogatstvo i raznolikost zvuka orgulja ovisno je upravo o broju registara koje sadrže.
Ove je nove zagrebačke orgulja izgradila radionica Antona Škrabla iz Brestovca pokraj Rogaške Slatine u Sloveniji. Izgradnja je trajala 18 mjeseci, a ugađanje još 6.
Orgulje imaju 41 registar, tri manuala i pedal te 2.710 svirala!
Instrument teži 12 tona i sastavljen je od oko 400.000 dijelova najrazličitijih materijala kao što su smreka, borovina, hrast, jasen, javor, orah, ebanovina, željezo, kositar, olovo, bakar i mjed, ovčja, kravlja i jelenja koža, kravlje i bivolje kosti, mineralni oblozi, filc, papir i još mnogo toga.
Ukratko, ove orgulje sadrže 2.710 zvučnih razloga da ih poslušate na našim adventskim koncertima na kojima nastupaju iznimni umjetnici orguljaši kojima će se pridružiti i najljepši instrument na svijetu: ljudski glas.
Više o izvođačima i programu pročitajte u nastavku:
Petak, 16. prosinca 2022. u 20 sati
Milan Hibšer, orgulje; Nina Kobler, sopran
Program:
Antonio Vivaldi: Domine Deus
Henry Purcell: An Evening Hymn
Milan Hibšer: Partita pro Adventus „Sancta Dei Genitrix“
Litaniae lauretanae
Salve Regina
Concordi laetitia
Tota pulchra es
Salve Mater
Antonio Vivaldi: Nulla in mundo pax sincera
Johann Sebastian Bach: Bist du bei mir
Anđelko Klobučar: Partita „Ad Pavlinos“
Intrada (Ave Hierarchia)
Arioso (O Aurora lucidissima)
Rondo (Prophetae szu prorokuvali)
Ostinato (Porodi Deva Szina)
Kanon (O Maria, mati Bosia)
Toccata (Pohualuimo denesni den)
Max Reger: Mariä Wiegenlied op. 76, 52.
Francesco Paolo Tosti: Ridonami la calma
Wolfgang A. Mozart: Alleluia (Exultate, jubilate)
Nina Kobler na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomirala je gitaru u razredu prof. Istvana Römera, a solo pjevanje u klasi prof. Lidije Horvat Dunjko. Nastupa kao solistica - gitaristica i sopranistica - te kao članica komornih sastava u zemlji i inozemstvu gdje i praizvodi djela hrvatskih skladatelja (Češka, Slovačka, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Austrija, Italija, Madžarska, Izrael, Kanada, Egipat, Argentina, Urugvaj…). Na Međunarodnom natjecanju gitarista “Fernando Sor” u Rimu osvojila je Posebnu nagradu 1998., a krajem 2002. osvaja prvo mjesto na državnom natjecanju komornih sastava kao pjevačica. Stalna je članica baroknog ansambla Ars longa vita brevis, te stalna gošća Malog festivala čembala. Usavršavala se na mnogim majstorskim tečajevima pjevanja kod Dunje Vejzović, Olivere Miljaković te Eve Blahove, kao i na majstorskim tečajevima gitare kod profesora Istvana Römera, Gorana Listeša te Zorana Dukića. Povremeno surađuje s HNK u Zagrebu te sa Zagrebačkim opernim studijem. 2022. Održala je nekoliko recitala u MD Lisinski te na «Večerima u Medijateci» Talijanskog instituta za kulturu. Nastupila je na Glazbenoj tribini u Puli, Muzičkom biennaleu u Zagrebu, uz Zagrebačku filharmoniju, surađivala je s ansamblom Cantus. Održala je niz koncerata u Italiji, Njemačkoj, Austriji, Češkoj i Madžarskoj.
Od 2015. surađuje i koncertira s maestrom Zlatanom Srzićem, postaje stalnom članicom Trija Chordes, a potom i Trija Solemnis. Stalno je zaposlena kao profesorica gitare u glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu.
Milan Hibšer diplomirao je filozofiju i religijsku kulturu na Filozofskom fakultetu Družbe Isusove u Zagrebu, a potom i orgulje u klasi prof. Mirte Kudrne te improvizaciju kod prof. Ante Knešaureka. Redovito pohađa seminare i majstorske tečajeve interpretacije orguljaške glazbe kod uglednih orguljaša kao što su José Luis González Uriol (Španjolska), Roman Perucki (Poljska), Mario Penzar (Hrvatska), Karen de Pastel (Austrija), Danijel Drilo (Njemačka), Gabriel Bestion de Camboulas (Francuska), Lorenzo Ghielmi (Italija) i drugi. Završio je magistarski studij orgulja i sakralne glazbe summa cum laude na Akademiji za glasbo u Ljubljani. Za magistarski recital, izveden na orguljama franjevačke crkve u Ljubljani, dobio je Prešernovu nagradu. Kao orguljaš korepetitor, improvizator i aranžer snimio je nekoliko CD-a. Bavi se skladanjem liturgijske, komorne, zborske i orguljaške glazbe te je pridruženi član Hrvatskog društva skladatelja i član Hrvatskog društva glazbenih umjetnika. Za svoj skladateljski rad dobio je dvije brončane nagrade na međunarodnom natječaju za nove skladbe "CRO PATRIA", 2018. i 2019. godine te srebrnu nagradu na natječaju Hrvatskog sabora kulture. Jedan je od rijetkih hrvatskih orguljaša koji se aktivno bavi orguljaškom improvizacijom. Član je uredničkog vijeća znanstvenog časopisa za sakralnu glazbu Sveta Cecilija. Kao orguljaš nastupao je u BiH, Sloveniji, Austriji, Italiji, Češkoj i Mađarskoj a u Hrvatskoj je svirao na svim većim festivalima orguljaške glazbe (Orgulje Zagrebačke katedrale, Ciklus orgulje Heferer, Zvuci orgulja Zagrebačke katedrale, Ars organi Sisciae, Orguljaška baština otoka Visa, Orguljaške večeri u Požeškoj katedrali, Orguljski festival "Petar Nakić" itd.) Glavni je orguljaš u bazilici Sv. Antuna Padovanskog na Sv. Duhu u Zagrebu a povremeno je svirao i u Zagrebačkoj katedrali. U statusu docenta predaje kolegije Orgulje, Improvizacija, Liturgijsko sviranje i Organografija na Institutu za crkvenu glazbu Katoličkog bogoslovnog fakulteta u Zagrebu.
Subota, 17. prosinca 2022. u 20 sati
Alen Kopunović Legetin, orgulje
Program:
Jeanne Demessieux: Rorate coeli desuper
Johann Sebastian Bach: Partita „Sei gegrüsset, Jesu gütig“, BWV 768 (izbor)
Franz Liszt: Ave Maria (obr. Arcadeltove Ave Maria)
Pietro A. Yon: Advent. First religious Suite for organ
Prelude. Rorate coeli
Introit. Veni Emmanuel
Finale: Toccata. Creator alme siderum
Johann Pachelbel: Magnificat primi toni (izbor)
Johann Sebastian Bach: Fuga sopra il Magnificat, BWV 733
Léon Boëllmann: Suite gothique, op. 25
Introduction - Choral
Menuet gothique
Prière à Nótre-Dame
Toccata
Alen Kopunović Legetin osnovno i srednje glazbeno obrazovanje stekao je u Subotici, a orgulje je diplomirao na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u razredu prof. Ljerke Očić.
Za vrijeme studija bio je stalni orguljaš crkve Dječačkoga sjemeništa na Šalati te orguljaš crkve sv. Marka Evanđelista. Tijekom studija nagrađen je Rektorovom nagradom Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studijske godine 1998/99. usavršavao se na Sveučilištu Mozarteum u Salzburgu u razredu prof. Elisabeth Ullmann, a 2004/05. na Papinskome Institutu za crkvenu glazbu u Rimu i to liturgijsku glazbu u razredu Valentina Miserachsa, a orgulje kod Thea Fluryja. U Subotici mu je 1998. dodijeljena Antušova nagrada za promicanje kulture bačkih Hrvata. Od 1999. do 2016. djeluje kao orguljaš i zborovođa u Crkvi sv. Lovre u Požegi, kao pontifikalni zborovođa i orguljaš u Katedrali te dirigent HKUD-a Vijenac - Požega. Gostuje kao solist ili uz orkestre, na festivalima kao što su Zagrebački ljetni festival, Glazbene večeri u Sv. Donatu, Rapske večeri, Varaždinske barokne večeri, Osorske glazbene večeri, Makarsko kulturno ljeto, Festival sv. Marka, Ciklus koncerata Orgulje Heferer, Ars Organi Sisciae, Organum Histriae i drugi.
Nastupao je u gotovo svim hrvatskim katedralama, a od nastupa u inozemstvu ističemo koncerte u Beču (Schubert Kirche), Budimpešti (Bazilika sv. Matije i Stjepana), Rimu (Bazilika sv. Petra), Beogradu (Katedrala), Kotoru, Subotici (Katedrala), Ljubljani (Dvorana filharmonije), Cardiffu (St David's Hall) i Münchenu (Katedrala). Kao dirigent ravnao je izvedbama mnogih duhovnih kantata i misa od kojih posebno mjesto zauzima integralna izvedba Händelovog oratorija Mesija u kojem nastupio kao čembalist i dirigent.
Član je Trija Fiat lux uz sopranisticu Josipu Lončar i trubača Darija Teskeru i vokalno-instrumentalnog sastava Capella Lignum. Objavio je nosač zvuka „Portret Kraljice“ za Croatia Records, 2010. dobitnik je Godišnje nagrade grada Požege za doprinos glazbenoj kulturi, a 2013. povelje Oratorijskoga društva crkve svetoga Marka iz Zagreba, kojom je proglašen počasnim članom. Od veljače 2017. godine do rujna 2020.g bio orguljaš i zborovođa u župi Blagovijesti - Navještenja Gospodinova u Zagrebu na Vrbanima.
Nedjelja, 18. prosinca 2022. u 20 sati
Tea Kulaš, orgulje; Nela Šarić, sopran
Program:
Albe Vidaković: Fantazija i fuga u f-molu
Johann Sebastian Bach: „Quia respexit“ iz Magnificata, BWV 243
Pietro Mascagni: „Ave Maria“ iz opere Cavalleria Rusticana
Johann Sebastian Bach: Passacaglia, BWV 582
César Franck: Panis Angelicus, op. 12/V
Max Reger: Mariä Wiegenlied, op. 76, br. 52
Franz von Suppè: Salve Regina
Krsto Odak: Passacaglia, op. 34c
Tea Kulaš orguljašica je i muzikologinja s magistarskim diplomama Muzičke akademije u Zagrebu, te studentica koncertnog smjera orgulja na Umjetničkom sveučilištu u Grazu u razredu Günthera Rosta. Osnivačica je i umjetnička voditeljica Zadar Organ Festivala te Umjetničke organizacije Zara. Osnovno i srednje glazbeno školovanje stekla je u Zadru (klavir, suvremeni ples i orgulje). U klasi Ljerke Očić završila je studij orgulja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu tijekom kojeg je osvojila niz prvih nagrada na natjecanjima kao solistica i kao komorna glazbenica. U sklopu umjetničko-znanstvenog projekta Religiofonija, 2016. godine nastupila je kao solistica s orkestrom Muzičke akademije (Zagreb, Čakovec i Ljubljana) te je s kolegicom Danielom Perković održala predavanja pod nazivom Josip Štolcer Slavenski – skladatelj na marginama. U 2019. godini nastupila je kao solistica sa Zadarskim komornim orkestrom i zborom HRT-a. Redovito koncertira diljem Hrvatske i u inozemstvu, a bilježi i nekoliko sudjelovanja na domaćim i stranim festivalima: Varaždinske barokne večeri, Ars organi Sisciae, Anabasis, Orgulje sv. Marka, PagArtFestival, Petar Nakić, Organum, Klasika na Košljunu,Klingender Adventkalender (Austrija), Orgelfrühling Steiermark (Austrija), Orgelets (Norveška), Trnavské organové dni (Slovačka), Green Guitar Youth Festival Graz (Austrija), Ano International Organ Festival (Grčka), TimOrgelFest (Rumunjska) i dr. Aktivno sudjeluje na seminarima interpretacije orguljske glazbe (H. Fagius, M. Schmeding, T. Ospital, R. Prieto Ramirez, K. Volostnov, T. Sevšek Šramel, N. J. Laube, S.-Y. Lee, W. Reisinger, H. Fairs).
Nela Šarić magistrirala je na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u klasi prof. Cynthie Hansell Bakić te na Velškoj Međunarodnoj Akademiji za glas u klasama Dennis O’Neilla i Nuccie Focile. Na navedenoj Akademiji radila je s brojnim istaknutim i priznatim glazbenicima i pjevačima kao što su Richard Bonynge te Kiri Te Kanawa. Na Međunarodnom natjecanju Riccardo Zandonai u Italiji 2017. osvaja prvu nagradu žirija te nagradu Tokyo Metropolitan Opera Foundation, potom pobjeđuje na Stuart Burrows Voice Awards u Walesu. Uz to je bila finalistica prestižnog Natjecanja Belvedere u Moskvi, te Natjecanja Zinka Milanov u Rijeci. Istaknuti uspjesi uključuju uloge Contesse Almavive u operi Figarov pir na New Generation Festivalu u Firenzi, cover za ulogu Violette u Verdijevoj La Traviati za Velšku Nacionalnu Operu, Musette u La Bohème u Sendaiju te Gilde u Verdijevom Rigolettu u Nagoyi u Japanu, te praizvedbu uloge Anđe u Strmićevoj operi “La Madre Slava” uz Simfonijski orkestar i zbor HRT-a. Nastupala je sa svim istaknutim orkestrima i ansamblima u Hrvatskoj, snimila je i nosač zvuka zadarskih baroknih skladatelja 19. stoljeća pod palicom Mo Ede Mičića, kao i nosač zvuka za japansko tržište. Velika imena s kojima je surađivala uključuju dirigente kao što su Riccardo Muti, Ivan Repušić, Lorenzo Tazzieri, Jonathan Santagada, Michael Conley, Guido Mancusi, Jose Gomez, Mladen Tarbuk, Tomislav Fačini, Edo Mičić, Saša Britvić, režisere Sarah Crisp, Yasuhiro Miura, Ignacio Garcia, Victoria Stevens, Sandra Martinović, Krešimir Dolenčić i Dora Ruždjak Podolski, te vokalne trenere Joyce Fieldsend, Gareth Jones, Julian Smith, Della Jones, David Gowland, Gareth Morell, Anthony Negus, Marco Canepa, Pierre Maurice Barlier, Tanya Harrison i Jacqueline Pischorn. Bila je sudionicom majstorskih tečajeva Raine Kabaivanske, Susan Bullock, Nelly Miricioiu, Ryland Daviesa, Annemarie Zeller, Larry Allan Smitha, Benno Scholluma, Mary Logan-Hastings, Helene Lazarske i Judith Kopecky. Nagrađena je Grbom Grada Zadra kao Laureatkinja za uzorne uspjehe i rezultate postignute u području glazbene kulture.
Ponedjeljak, 19. prosinca 2022. u 20 sati
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran; Lovro Ticl, truba
Program:
Franz Gruber: Tiha noć
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran; Lovro Ticl, truba
Johann Sebastian Bach: Pastorala BWV 59
Alla Siciliana
Allemande
Aria
Alla Gigue
Josipa Leko, orgulje
Hote ljudi veselit se, pučka popijevka iz Međimurja
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran; Lovro Ticl, truba
Johann Sebastian Bach: arija „Schafe können sicher weiden“ iz kantate Was mir behagt, ist nur die muntre jagt
Josipa Leko, orgulje; Marija Ticl, sopran
Jeremiah Clarke: Suita u D-duru
Preludij
Menuet
Rondeau
Serenada
Gigue
Josipa Leko, orgulje; Lovro Ticl, truba
Ivan pl. Zajc: Offertorium pastorale
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran
Prva je vura te noći, pučka popijevka iz Turopolja
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran
Johannes Weyrauch: partita O Heiland reiß die Himmel auf
Allegro
Andante molto
Allegro
Allegro moderato
Maestoso
Josipa Leko, orgulje
Max Reger: Mariä Wiegenlied, op. 76 br. 52
John Rutter: Esta noche
Josipa Leko, orgulje; Ana Ticl Bušić, sopran; Marija Ticl, sopran; Lovro Ticl, truba
Josipa Leko studirala je orgulje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Ljerke Očić, a diplomirala na u Leipzigu u klasi Martina Schmedinga. Kao dobitnica Erasmus stipendije akademsku godinu 2012./13. provela je u Leipzigu u klasi Stefana Engelsa u čijoj je klasi studirala do 2015. Tijekom studija aktivno sudjeluje na brojnim majstorskim seminarima uglednih pedagoga u Hrvatskoj, Francuskoj, Sloveniji i Njemačkoj (P. Mašić, A. Zylberajch, T. Sevšek Sramel, D. Miklavčić, B. Haas, J. Laukvik, P. van Dijk, J. Tuma, W. Golonka, L. Ghielmi), a mjesec dana provela je i na Rice Universityju u Houstonu u klasi Kena Cowena. Još od srednje škole Josipa Leko sudionica je orguljskih natjecanja na kojima osvaja brojne nagrade. Osvojila je i Drugu nagradu na Međunarodnom orguljaškom natjecanju Gottfried Silbermann u Freibergu 2017. Kao solistica te u komornim sastavima u Hrvatskoj, Sloveniji, Rusiji, Francuskoj i Njemačkoj sudjelovala je na brojnim koncertima i festivalima, među kojima se ističu ciklusi koncerata Orgulje Heferer, Orgulje sv. Marko, festival Pasionska baština, Orguljaški festival u Merseburgu, Festival Heinrich Schütz, Festival Bach u Leipzigu i Arnstadtu te Orguljaški festival Karg-Elert u Leipzigu. Tijekom studija u Zagrebu započela je suradnju sa sopranisticom Anom Ticl Bušić i od tada su kao duo održale niz koncerata diljem Hrvatske, kao i u Njemačkoj. Osim orgulja, svira glasovir i čembalo, koji je učila obligatno na Muzičkoj akademiji u Zgrebu u razredu Pavla Mašića te kod Claudie Schweizer i Tobiasa Schadea u Leipzigu, gdje je usavršavala i orguljsku improvizaciju kod Thomasa Lennartza i Matthiasa Maierhofera. Od siječnja 2017. radi kao profesorica orgulja u glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u Zagrebu, a 2022. godine završila je postdiplomski studij orgulja na Visokoj školi za glazbu i kazalište „Felix Mendelssohn Bartholdy“ u Leipzigu u klasi Martina Schmedinga.
Ana Ticl Bušić osnovnu i srednju glazbenu naobrazbu stekla je u Požegi. Pjevanje počinje učiti kod Darije Hreljanović, a diplomirala je 2013. na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u klasi Snježane Bujanović – Stanislav. Privatno se usavršavala kod Martine Gojčete Silić i Stojana Stojanova te je pohađala tečajeve majstorske interpretacije u Varaždinu Aestas Musica kod Catherine Denley. Na Regionalnom natjecanju HDGPP-a u Sisku osvojila je prvu nagradu 2008., a 2012. u Herceg Novom (Crna Gora) osvojila je prvu nagradu na Međunarodnom natjecanju pjevača Bruna Špiler. Iste godine osvojila je prvu nagradu u disciplini trija (Trio Art) na Prvom međunarodnom natjecanju za glas i orgulje Heferer s kojima je nastupila u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski. Tijekom studija započela je suradnju s orguljašicom Josipom Leko s kojom održava koncerte diljem Hrvatske i u Njemačkoj. Godine 2016. osnovala je Trio Espresso Energico s flautisticom Lucijom Zovko Čevapović i pijanistom Ivanom Polićem. Redovito je nastupala kao članica zborova i kao solistica u Katedralnom zboru Požega, Oratorijskom zboru Cantores Sancti Marci, vokalnom ansamblu Antiphonus i Zboru Hrvatske radiotelevizije. Sudjelovala je na festivalima Orgulje Heferer, Festival sv. Marka, Pasionska baština, Požeške orguljaške večeri, Kaštelansko kulturno ljeto, PožArt, Međunarodni festival umjetničke tamburaške glazbe, Orguljski festival Petar Nakić i Senjske glazbene večeri. Surađivala je s mnogim uglednim dirigentima u Hrvatskoj i inozemstvu (V. Kranjčević, J. O. Radiković, M. Fortuna, J. Cvitanović, J. P. Petrač, I. Repušić, G. Jerković, M. Batič, L. Cummings, A. Ross, V. Poljanski, T. Bilić, R. Homen, T. Fačini i dr.) te s drugim istaknutim glazbenicima (P. Mašić, A. K. Legetin, E. Karamazov). Od 2013. do 2015. radila je kao nastavnica pjevanja u Glazbenoj školi u Slavonskom Brodu, a od 2014. radi u Glazbenoj školi Požega te sa svojim učenicima ostvaruje zapažene rezultate na natjecanjima i smotrama.
Lovro Ticl prvo glazbeno obrazovanje stječe u Glazbenoj školi Požega u klasi Tomislava Ratkovića, a potom i u klasi Matije Šeremeta. Tijekom školovanja sudjelovao je na mnogim glazbenim natjecanjima, državnim natjecanjima i međunarodnim natjecanjima na kojima je osvajao prve i druge nagrade. Studira trubu na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji u klasi Darija Teskere. Tijekom studija sudjelovao je na glazbenim natjecanjima na kojima je osvojio brojne nagrade te sudjelovao na brojnim koncertima kao solist ili član ansambla ili orkestra. Od 2021.-2022. sudjelovao na međunarodnoj razmjeni studenata Erasmus+ programu u Trstu na Konzervatoriju Giuseppe Tartini u klasi Massimiliana Morosinia. Redovito pohađa majstorske tečajeve uglednih trubača.
Marija Ticl osnovno i srednje glazbeno obrazovanje stekla je u Glazbenoj školi Požega. Tijekom srednje škole osvaja prve nagrade na pjevačkim natjecanjima Međunarodno pjevačko natjecanje Lav Mirski u Osijeku i na Festivalu Orgulje Heferer. Ove je godine diplomirala studij
glazbene pedagogije na Muzičkoj akademiji u Puli, a ondje je i apsolventica diplomskog studija solo pjevanja na Muzičkoj akademiji u Puli u klasi Marije Kuhar Šoša. Tijekom ove godine osvojila je Grand prix na Međunarodnom natjecanju Sirmium Music Fest u Srijemskoj Mitrovici u Srbiji, prvu nagradu na Međunarodnom natjecanju Lav Mirski u Osijeku u kategoriji do 32. godine te se plasirala u finale Međunarodnog glazbenog natjecanja Caneres u Beču.
Protekle, 2021. osvojila je niz nagrada: na natjecanju Stojan Stojanov Gančev u Zagrebu osvaja Nagradu Hrvatskog komornog orkestra, na Međunarodnom pjevačkom natjecanju Lav Mirski u Osijeku osvaja Nagradu Osječko-baranjske županije, prvu nagradu na Međunarodnom natjecanju Glasbene čipke u Sloveniji te prvu nagradu na Međunarodnom natjecanju Danubia Talents Liszt (Budimpešta, Mađarska). Tijekom školovanja usavršavala se na seminarima kod Olivere Miljaković, Dame Emme Kirkby, Nicolasa Claptona i Darije Hreljanović. Kao solistica nastupila je u projektima Muzičke akademije u Puli i to u djelima: J. Rutter: Magnificat (2018.), W. A. Mozart: Krunidbena misa u C-duru (2018.), KV 317, W. A. Mozart: Requiem, KV 626 (2019.), J. Haydn: La Canterina u ulozi Don Ettorea (2019.), A. Vivaldi: Gloria, RV 589 (2019.) te u operi La serva padrona u ulozi Serpine (2022.). Uz navedene projekte, redovito nastupa kao solistica uz ugledne pijaniste i orguljaše. Od 2021. radi kao nastavnica solo pjevanja u Glazbenoj školi Požega.
Tekst: Jelena Knešaurek Carić
Izvor: Župa sv. Antuna Padovanskoga