U Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu 15. studenog 2024. svečano su dodijeljene godišnje nagrade Hrvatskog muzejskog društva za 2023. godinu.
Pred predstavnicima Ministarstva kulture i medija, Grada Zagreba, članovima ocjenjivačkog suda HMD-a te kolegama iz hrvatskih muzeja Mihaela Kulej, muzejska savjetnica i ravnateljica Gradskog muzeja Virovitica, primila je Godišnju nagradu u kategoriji za marketinško – propagandni program za novi vizualni identitet muzeja, od predsjednice Hrvatskog muzejskog društva, Vlaste Krklec.
Autor novog vizualnog identiteta je Ivan Borbaš, stručni suradnik za marketing, promidžbu i odnose s javnošću Gradskog muzeja Virovitica.
Marketinško – propagandna djelatnost temeljna je djelatnost svih djelatnika GMVT-a jer ujedinjujući vizualni identitet i baštinski značaj Gradskog muzeja Virovitica uz prepoznatljivu vizuru dvorca Pejačević, u kojemu je Muzej smješten od svojih početaka 1953. godine, te slogan #malivelikimuzej čini cjelinu i temelj muzejske, turističke i identitetske komunikacije ne samo Muzeja, nego i grada Virovitice.
S marketinškog stajališta redizajn znaka i komunikacija Muzeja je bitan i dugotrajan posao koji promišljenom upotrebom doprinosi poboljšanju poslovanja i jasnom prepoznavanju virovitičkog muzeja na kulturnoj i turističkoj mapi ne samo Hrvatske već i ovog dijela Europe.
Povodom toga, gradonačelnik Ivica Kirin u Gradskoj upravi ugostio je ravnateljicu Gradskog muzeja Virovitica Mihaelu Kulej i Ivana Borbaša, stručnog suradnika za marketing, promidžbu i odnose s javnošću.
Foto: Božidar Biondić
Izvor: Gradski Muzej Virovitica