Promjena satelita

Promjena satelita

Podaci satelita: EUTELSAT W3C, 16E Modulacija: DVB-S2 8PSK Frekvencija:11595 MHz FEC: ¾ Symbol rate: 30000 Msym/s Polarizacija: horizontalna

Poštovani slušatelji,
do sada smo signal Radio Marije prenosili satelitom HOTBIRD 13E. Time nam je bilo omogućeno da se signal našega Radija čuje u područjima gdje nemamo pokriveno redovnom frekvencijom. Osim Hrvatske, satelit HOTBIRD je pokrivao cijelu Europu i rubne dijelove Afrike. Nažalost, spomenuti satelit imamo ugovor do konca lipnja. Nakon 30. lipnja neće se više moći čuti signal Radio Marije na dosadašnjem satelitu.
Bili smo prisiljeni potražiti novu mogućnost prijenosa signala. Nije bilo mnogo izbora, stoga smo se odlučili za EUTELSAT W3C 16E. On je već aktivan i može se podesiti frekvencija. Njegova pokrivenost je veća. Obuhvaća cijelu Europu, veliki dio Afrike i na istoku Rusko područje.
Što treba učiniti? Satelitsku antenu koju posjedujete trebat će podesiti prema novim parametrima.
Da biste s postojećom satelitskom antenom mogli dobiti signal Radio Marije, potrebno je nabaviti prijamnik DVB-S2. (Cijena prijemnika je oko 300 kuna)

Podaci satelita:
EUTELSAT W3C, 16E
Modulacija: DVB-S2 8PSK
Frekvencija:11595 MHz
FEC: ¾
Symbol rate: 30000 Msym/s
Polarizacija: horizontalna
Potreban je prijamnik DVB-S2

Čvrsto se nadamo da je prijenos novim satelitom (Eutelsat) trajno rješenje.


datum 2.12.2013.

Frekvencije:

Zagreb: 96,4 MHz i 106,8 MHzVirovitica: 88,3 MHz
Split: 97,2 MHzVinkovci - Vukovar: 91,6 MHz
Opatija - Rijeka: 88,8 MHzSplit: 97,2 MHz
Satelit: EUTELSAT 16E, 11595 MHz, HSplit: 97,2 MHz
Opatija - Rijeka: 88,8 MHzZagreb: 96,4 MHz i 106,8 MHz
O kućo zlatna, o Zvijezdo mora, ostani burnim nad morem našim Ti majko od milosti!
Trenutno u programu: 07:30 Molitva - Jutarnja
Sljedeće u programu: 07:45 Upoznajmo Bibliju

Download promotivnog materijala. Saznaj više

Duhovni kutak

Svakodnevna molitva sv. Ivana Pavla II. Duhu Svetom

Godinu dana prije smrti, papa, koji se tresao, drhtavom rukom je zapisao molitvu Duhu Svetome na komadu papira kako je ne biste zaboravili.

Galerija slika

IMG_20180424_131539
DSC_0160
DSC_0157
DSC_0155
DSC_0144
DSC_0139
RM_RADIODRAMA3
Copyright © Radio Marija 2009.I Design by: Endora